4 Nisan 2008 Cuma

Alternatif Bir Seyahat Güzergahı

Herkes çok gezmek istiyor, herkesin görmek istediği yerler, tanışmak istediği farklı insanlar var. Ama nedense bu yerler ekseriyetle deniz kıyısı, palmiye yamacı ya da kar kaplı ve sakin; insanlar ise bembeyaz, erkekse bombastikyakışıklıkırmızıyanaklı, kızsa sütgibipamukellinorveçli oluyor. İstisnası yok bunun.

Bu kanıya nerden vardım? Çok blog gezdim, çok okudum, çok seyahat macerası dinledim, çok tv izledim. Farkına vardım ki kimse Afrika ve benzeri ''anası ağlayan'' coğrafyaları keşfetmek, orada farklı arkadaşlıklara yelken açmak istemiyor, kimse buraları siklemiyor, çok afedersiniz.

Yoksulluk, aç Afrikalı çocuk fotoğrafı da koydum ki, belki imana gelirsiniz diye. Bir de tersinden keşfedin anasını satıyım şu dünyayı.

5 yorum:

gosalynmallard dedi ki...

bu post itibariyle blogunuz beni madalyonun öteki yüzü ile tanıştırdı. çok teşekkür ederim postacı sana..

eloise vera dedi ki...

ben brezilya'nın kaos ve ölüm ve suç kokan sokaklarında da kaybolabilirim. anladım ki.

Fatih dedi ki...

teşekkür ederim, bir yerde misyonum madalyonun öteki yüzünü göstermek, bardağın boş tarafını..

brezilya güzel bir başlangıç olur. intermadiate bangladeş, advanced için ise etiyopya'yı önerebilirim.

yediğin içtiğin senin olsun bize gördüklerini anlat diycem ama büyük ihtimalle pek bişi yiyemiyceksin. kendimi küreselleşmiş bi levent kırca gibi hissettim.

Başar Atıcı dedi ki...

Ben yine fotoğrafa dikkat çekmek istiyorum. The Constant Gardener'dan (Devlet Bahçeli diye çevirebiliriz Türkçeye) bu foto, hemen anlarım.

Fatih dedi ki...

böyle ciddi bir konuda şaka yapabilmen tüylerimi ürpertti