11 Nisan 2008 Cuma

Minimize Me

Amerikalılar'a çok laf atılır, sizin götünüz büyük, damarlarınızda ketçap mayonez akıyor, allahınız big mac hamburger olmuş diye. Yani evet, bu kadar şişmanlamak, göt büyütmek hoş bir durum değil. Ama tersi? O çok mu süper bişey? Hiç zannetmiyorum.

Sadece benim yakın çevrem mi böyle bilmiyorum ama, insanların bir zayıflama manyaklığına doğru ilerlediğini tespit ettim geçen gün. Bunun için de bazı zımbırtılar kullanıyorlar, herbalife denen karın ağrısı mesela. Halam bunlara sardırmış, tüm aileye de yaymaya çalışıyor. Napıyorsun, insan gibi şeyler yemek yerine, sabah akşam toz içiyorsun. Bunu aklım mantığım almıyor.

Bir de anlatıyor, toplantılar yapıyorlarmış, herkes nasıl zayıfladığını anlatıyor, alkışlar alkışlar, bu titancılar gibi. Bir sonraki adımda da bellerine kuşak bağlayıp doğum günü partisi yaparlar heralde. Allahım ya.

Dehşetle karşıladığım bir şey de, ufak çocuklarına bile bunları kullandırmaları. Yok protein hapı, yok vitamin hapı, yok balık yağı, herbalife çayı, enerji içeceği.. Sıkıntı bastı bak. Tozla beslenen çocukların ileride embesil olması kaçınılmaz değil mi? Hem normal bir şeyler yemek sadece beslenmekle alakalı bir durum değil ki. İnsanı mutlu eden, diğer insanlara yakınlaştıran, gayet sosyal bir olay. Bunların hepsini bir kenara bırakıyoruz, ailece hapla besleniyoruz. Yuri Gagarin miyiz lan biz? Mars'ta mıyız? Biraz yerinizi bilin, adam olun.

Yani zayıflama olayına bu kadar da takılmayın, içlerinde insana karşı merhamet ve yardım etme arzusu olmayan pazarlamacıları zengin etmeyin diyorum. Kendinizi yemek yemenin zevklerinden mahrum etmeyin. Tabii dikkat edin filan ama tozla hapla da olmaz bu işler. İlerde çükünüz düşer, manyağa bağlarsınız. Burda bilim konuşuyor.

4 yorum:

gosalynmallard dedi ki...

tam geleneksel yaz öncesi zayıflama sendromuna girmeyi düşünürken süper caydırıcı oldu bu yazı =)

Fatih dedi ki...

tamam o zaman herbalife'la hemen zayıflatıyoruz seni. bana kredi kartı bilgilerini filan yollarsın hep.

cicoz dedi ki...

herbalife: acılar dünyasına hoşgeldiniz!!!!

Adsız dedi ki...

örnek:requiem for a dream