13 Nisan 2008 Pazar

Sevmediğim Bazı Şeyler

Ben de, günlük hayatta karşılaştığım ve ifrit olduğum durumları madde madde yazmaya karar verdim. Böyle aklıma geldikçe de güncellemeyi planlıyorum. Artık neye yarayacaksa. (benim burası iyiden iyiye kristensenn'in blogunun bir nevi yankısı, daha doğru ''anti''sine dönüşmeye başladı ama dur bakalım)

Başlıyorum.

* Havalar ısınmaya başlayınca, ister istemez pencereleri açıyorum. Ben öyle yapınca da bazı gödveren kara sinekler içeri girip vızır vızır dolaşmaya başlıyorlar. Hani sivrisinek olsa belki ihmal edilebilir ama bunlar eşşek kadar oluyorlar.

* Uzun süre görmediğim, ya da arkadaş bildiğim bir insanın bana eee nası gidiyo demesi. Buna dayanamıyorum. I can't stand it man.

* Yolda kendi kendine konuşan insanlar. Hiç sempatik bulmuyorum.

* Televizyonum. Her normal insan gibi kumandayı hep kaybediyorum ve kanal değiştirmek için televizyonun üstündeki düğmelere başvuruyorum. Ama bu, çok afedersiniz, mna kodum tv'sinde program+ tuşu var, program- tuşu yok. İleri gidiyorum, geri dönemiyorum. Ne zaman geri dönmek istesem, televizyonu kapayıp ve sonra tekrar açıp, başa dönmek zorunda kalıyorum. Driving me nuts.

* Yolda ünlü görmek. Yani skimde olmuyor açıkçası ama insan ister istemez bir bakıyor. Sonra hiç skinde değilmiş gibi davranmak zorunda kalıyorsun, ki zaten öyle ama yine de aklına takılıyor, nasıl davranman gerektiğini bilemiyorsun. O yüzden Sierra Leone'de yaşamayı çok isterim, insanın aklı kesmiyor orada herhangi bir ünlü olabileceğine.

* Önümde güzel bir kızın yürümesi. Yok gay filan değilim. Ama öyle olunca, sanki herkesin beni ''güzel kızın arkasından yürüyüp götünü dikizliyor'' diye ayıpladığı hissine kapılıyorum. Ya da kızın manyak sapık beni takip ediyor diye düşünüyor olabileceğinden kıllanıyorum. O yüzden ya karşıya geçiyorum, ya da adımlarımı hızlandırıp onun önüne geçiyorum. Arada ne var ne yok diye baktığım da oluyor, yalan olmasın.

* Binbir türlü karmaşık diyalog, görsel-işitsel malzeme bombardımanıyla başlayan filmer. Bi sakin ol, daha nerden baksan 1 buçuk saatin var.

* Şarkılar. En kralı bile 10. dinlemeden sonra bayıyor.

* Haltere gereken önemin verilmemesi. Futbol, futbol, futbol.. Devletimiz, insanlarımız şu konuya bir el atsalar, kalkmayacak şey yok.

5 yorum:

cicoz dedi ki...

1- sivrisinek asla ihmal edilebilir bişi deil. bunu kafana sok önce dostum!!

2- uzun süre görmediklerini görmezden gel!hell yeah

3- delidir deli

4- ya ben nese ya diyecek bişe bulamıorum

5- ben hep mağazada binnercesiylen muhatap olmak durumunda kalıyorum. içlerinde çağla şıkeli tanımayan var. o derece ünlüler

6- mp3 playerınla oyna. bak ozman ortalığa çapkın bakışlar atmak zorunda kalmazsın ;)

7- 1 bucuk saat gecmez bu şekilde diesi gelio insanın.. tamamen katılıyorum sana dude

8- 11. kerede bayıldığıma şahidim

9- sadece halter mi?

Fatih dedi ki...

evet sadece halter :)

cicoz dedi ki...

negsel

kristensenn dedi ki...

Hayallerinizi yıkmak istemem ama Leonardo Di Caprio, Jennifer Connelly ve Djimon Hounsou'nun da içinde olduğu bir grup ünlü Sierra Leone'de yaşadı, imdb muhtarlığı kayıtlarına bile geçtiler. Hollywood'a dönmüşlerse de oraya damgalarını vurup gitmişler, çok üzgünüm adınıza.

Bir teselli: Cote D’lvoire ülkesine henüz el atılmamış mesela.

Fatih dedi ki...

benim de gideceğim yoktu zaten