4 Mart 2008 Salı

Bir Güzellik


Eternal Sunshine of the Spotless Mind filminin malum buzlu sahnesi, birçok kızın msn avatarını süsledi ve bilimum sentimental hayallerinin görsel ifşaatı için kullanıldı. Ama artık onun modası geçti, o buzlar çoktan eridi. O yüzden, ideal ilişki / ideal sevgili ''ideali''ni sembolize edebilecek yeni bir fotoğrafı dolaşıma sokma zamanı geldi.

Bu da öyle aynen, buzda yan yana yatarcasına, sevgilisinin converse'lerinin üstüne basıp (oo yeni ayakkabı yapmışız basalım da güle güle kullan) yükselircesine.. My Blueberry Nights filminden.. Aşk bu fotoğrafta ölümsüzleşiyor.. Sanırım sözün bittiği yere geldik, ben burada ineyim..

16 yorum:

kristensenn dedi ki...

Demek öyle..:))
Tamam, hakkını vermeliyim, bilhassa sarmal yapısıyla dikkat çekiyor bu fotoğraf, öyle akrobasi gerektiren bir şekilde durup öpüşebilmek gayret ister, beceri ister ama kanımca avatar dünyasında fazla barınamaz. ;)

cicoz dedi ki...

kristensenne katılıyorum. avatar dunyasına girebilecek kadar depresif bi fotograf değil bu..
bizim gençlik der ki "buz ustunde mavi saclı bir kızım, aman da pek depresifim, hayatımın emo guyını bekliorum..."
malesef bunu kullanabilecek kadar pembe değil o kızın gözlük camları. yaa yaaa...

Fatih dedi ki...

zaten bi kere de helal olsun, harika fikir deseniz şaşarım. hiç olmadı ben koyarım avatara

kristensenn dedi ki...

Maksat muhalif olmak değil, bi kere bunu belirteyim. Cicoz'un belirttiği şey de, birçokları için doğru ama işin başka bir boyutu daha var.

Bu fotoğraf, evet çok estetik, zekice, hoş ama bir kız için fazla cüretkâr, fazla sonuca yönelik. Aradaki evreleri, soru işaretlerini, endişeleri, sebepleri atlayıp direkt sonucu veriyor, bir de kurmaca olduğu fazla belli, simetrik yapısı rahatsız ediyor.

Bir erkeğin bakışıyla bir kızın bakışı arasındaki farkı şuradan bile anlayabiliriz: Sevgilinin ayakkabısına basıp orada öyle durabilmeyi, bir erkek "Oo yeni ayakkabı yapmışız basalım da güle güle kullan" diye yorumlarken, kadın bunu güven duyduğu ve nazını çeken, şımarıklıklarına katlanan, ONU SEVEN bir adama yorar, böyle görür olayı, "ay ne güzel" der. Fazla da genelleme yapmayalım ama belki en sağlam, dik, duygusuz kız bile aklından benzeri bir şey geçirebilir. Biz öpüşmekten ziyade, sevildiğimize, güvenebileceğimize, sevebileceğimize emin olmak istiyoruz. Sanırım böyle bir şey..

Adsız dedi ki...

Buna kulağını tersten göstermek denir. Esas olan dudak entegrasyonu ve kalplerin birlikteliğidir. (Yeri gelince küfür, yeri gelince allahına kadar aşk)

cicoz dedi ki...

evet yine kristensenne yorumundan dolayı alkışı hakkettiğini söylemeden geçemiorum.

Fatih dedi ki...

tamam kabul ediyorum herkes güvenebileceği bir insan arıyor sadece, öpüşmek isteyen bi manyak benim.

kristensenn dedi ki...

:))
alınganlık yapmayalım.

dide dedi ki...

ben hala buz modasını takipteyim mesela

eloise vera dedi ki...

bilirkişi olarak bakamayacağım olaya ama ba-yıl-dım ilk gördüğümden andan itibaren. bir benzeri de benim avatarımda var. eloise ve tomtom.

Fatih dedi ki...

gerçekten birilerinin fotoğrafın hakkını vermesi çok hoşuma gitti, insanlar öpüşebiliyorlar çünkü

ttku dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ttku dedi ki...

ben bu sahneyi avatar olarak kullaniyorum ve dusunduklerini dusunmustum. helal olsun. harika bir fikir.

eloise vera dedi ki...

filmi geçenlerde izledim ancak. ne zaman bu sahne ne zaman bu sahne diye diye dört dönerken filmin sonunu getirdim. evet oradaymış.

Fatih dedi ki...

en vurucu sahne, sonlarda tabi. ama tam kız uyurken bundan faydalanıp yumulmasını şık bulmadım ben, şahsen.

eloise vera dedi ki...

oha saldırdı resmen neyse ya adam fena değil, saldırsın gibi gibi monologlarda bulunmadım değil. romantizmin içine de böyle ederim efem.