17 Mart 2008 Pazartesi

Atatürk'ün Kıl Olduğu Şarkılar

Gerçekten bir müzik insanı olduğumu söyleyem. Kulağım yok, rafine bir müzik zevkim yok, öyle konser delisi değilim, herhangi birisinin albümü çıksın da alayım diye dönenmem. İlk olarak bunları söyleyeyim.

Ama yine de, belki eğlenceli olur diye, ekşi bünyesindeki radyoda dj'lik yapmaya heves ettim. Şöyle nispeten geç saatlerde, mümkün olduğunca geyik yaparak, müziğe değer vermeksizin. Tabii daha sadece bir mail attım adamlara, belki go fuck yourself diye cevap verecekler, bilemem.

Bunları size niye söylüyorum? İki nedeni var açıkçası. İlki programın ismi davası. Ben ''Atatürk'ün Kıl Olduğu Şarkılar'' diye düşündüm, Morrissey'e, Travis'e kıl olur çünkü. İsmet de sevmez. (bağımsız bir müzik zevki olmadı hiç.) Yani süper isim di mi sizce de? Tepki çekmez? Çünkü Atatürk'le bir alıp veremediğimiz yok, şaka hep. Önerilere de açığım. (Tabi isim bu olursa asla Vardar Ovası çalamıycam, onu da aklınızda tutun.)

İkincisi, fevkalede bir müzik arşivim olduğu söylenemez. Yani öküz de değilim, sevdiğim ettiğim şeyler var ama bunlar genelde müzik zevki olan arkadaşlarımın yolladığı şarkılarla zenginleşiyorlar. O yüzden, böyle sevdiğiniz ettiğiniz şeyler olursa, bana maille atsanıza? (aha mailim: fatihcomlekci@gmail.com) Onları filan da çalarım belki, sinerji yaratırız, hoş olmaz mı?

Let's rock maaan! (hehe)

4 yorum:

Başar Atıcı dedi ki...

Dün bir arkadaş Sinan Çetin'in kısa filmi "Mutlu Ol! Bu Bir Emirdir"i övüp izletti, tam Sinan Çetin usulü bir film, you know. Filmde bir dönem alaturka müziğin yasaklanmasından falan bahsediliyor (bkz: alaturka musikiye yasak) yani bir nebze de olsa senin konsepte yakın bir şeyler yaşanmış.

Fatih dedi ki...

kendi ülkemin değerlerine sırt çevirmiş biri olarak bu yasağı gönülden kutluyorum

Giz dedi ki...

Yeri hic burasi degil ama baska uygun yer bulamadim dostum. Cok yuksek musadenle blogumdan bloguna link verdim, +rep verdim, emege saygida kusur etmedim. Ben her sabah kahve niyetine burayi okuyorum artik, cok yaz olur mu? (Burdan "cok yaziyo canim, kapatiyorum" seklinde bir baglama yapmak isterdim ancak yillar sonra bu kadar igrenc oldugumu bil istemiyorum)

Fatih dedi ki...

teşekkür ederim gizem. her şeyden önce emeğe saygın var.