3 Şubat 2008 Pazar

Lost'la İlgili Şaşırtıcı Teorilerim


Bence Kate aslında Jack'e aşık. Ama işte onu kıskandırmak için Sawyer'la haşna fişne yapıyor, anlarsınız ya. Kate de güzel kız allah için. Zaten adada bir tane ortalama kadın yok ki anasını satıyım. Hepsi süt gibi. Tabi teyzeleri filan aradan çıkarıyorum, biraz tehlikeli bi genelleme oldu. Neticede o adada çoluk çocuk da var. Kimse onların psikolojisini de düşünmüyo ha. Issız ada, surviving, tamam bunlar güzel ama tam gelişme çağındaki çocukları kötü etkiler. Bunlar pek hesaba katılmıyo, nedense es geçiliyo.

Ayrıca Hurley'nin aslında şişko olmadığını düşünüyorum. Zaten ikinci sezonun finalinde bununla ilgili küçük ipuçları verildi. Ama anlayana, heheeeey.

Gördüğünüz gibi bi yapbozun bi pazılın parçaları gibi, her şey nasıl kusursuz bir şekilde birleşiyo. Ama bazen biz büyük resmi göremiyoruz, sadece bakıyoruz görmüyoruz. Bakmak farklı görmek farklı. Ağaçlara öylesine odaklanmışız ki ormanı gözden kaçırıyoruz. Orman mı dedim?

Bugünlük bana ayrılan yeri doldurdum, yarın kaldığım yerden devam ederim.. Tabii bi yarın varsa..

6 yorum:

Başar Atıcı dedi ki...

Bu lost fotoğrafını google'da "lost" yazarak arattın? Kaçmaz, buradayız.

Fatih dedi ki...

faka bastın işte başar atıcı. ekibi toplayıp kendim çektim. arakaya da ormanlı fon yaptım. eminim böyle bişi beklemiyodun. hahaha

Başar Atıcı dedi ki...

Zaten bir kere de arkaya Osmanlı fon yapmadın ki, ormanlı yaptın, çormanlı yaptın ama Osmanlı yok. En önemli değerimiz, bir bilebilsek. Gençliğimiz o zaman "Lost" gibi kaybetmeye mahkum isimli kafir propagandalarına gelmeyecek, "Won" adlı diziler izleyecek.

http://www.resimvadisi.com/data/media/462/857d1f66-osmanli-resimleri2.jpg

Missi dedi ki...

felsefi akımları zorlayan bir cümle olmuş son cümle :p

bi de cicim sawyer dururken jack'e aşık olmaya işhtimal vermişsin ya tebrikler

Fatih dedi ki...

iki tane kas görünce aklınız başınızdan gidiyo

cicoz dedi ki...

bi kere kate sawyerla haşna fişneden çok daha öte şeyler yaşadı. sigara olsa eminim içerlerdi yani o derece...

bence katein kalbi sawyerda ama aklı jackte (hani daha locikıl bi insan kendileri, först kılas bi sörcınt en nihayetinde)

bu sefe fotograf basarılı olmuş..flaş yok beyaz balansı harika..afferin