23 Ocak 2008 Çarşamba

Madeni 5 Kuruşlara 1ytl Karışmış!!

Bu tarz efsanelerin kim ya da kimler tarafından başlatıldığı, nasıl adım adım ülke sathına yayıldığı, yani bu dolaşım, hep ilgimi çekmiş bi konudur. Eskiden madeni 2.500 liralara altın karıştı diye bir laf atılmıştı ortaya, babamla biz de bunu ciddiye almıştık, yalnız altını çizeyim ben çocuktum o sıralar. Böyle bildiğin bir kavanoz dolusu bozuk 2.500 lira vardı elimizde. Bekledik bekledik ama içindeki altın ortaya çıkmadı. Biz de bakkala filan gömdük heralde onları.

Neyse, uzun zamandır böyle bir söylenti çıkmamıştı. Ben başlatayım istedim. Yani bi eksiğim gediğim yok allaha şükür, yapabilirim bunu. Evet, darphanede yapılan küçük bir hata sonucu, 5 kuruşlara, 1ytl'lik madeni paralar karışmış. Nasıl olur diye sormayın, olmuş. Yani ne var ne yok toplayın derim ben. Bu işin sonunda çok güzel para var.

Hiç yorum yok: